söndag, juli 18

Gästspel av kändiskock & Emil Jensen


Per Morberg står numera på spishällen och bevakar oss. Han kom med cykelbud på torsdagen för att ge kraft till fredagen. Alla ni som kom: tack för en underbar kväll, alla ni andra: stackars er. Men jag kan nästan garantera att det ges tillfälle även nästa sommar att se Emil Jensen på Vallis. Om jag dessutom alldeles plötsligt blir skitrik hyr jag kanske in Emil på heltid att bara ha att samtala med. Då kan man tänka sig att jag är glad nästan jämt. Men tills nästa gång vi får uppleva kärlek kan vi leva på luft, och mat förstås. Bloggandet har ju alldeles kommit av sig som ni kanske har märkt. Men det betyder egentligen bara att vi har jävligt kul på Vallis hela dagarna. Och det kommer alla andra, som tar sig hit, också ha. Ni ser ju vilket gott humör Per är på.

2 kommentarer:

  1. Ser han ut att vara på gott humör? Jag tycker han ser så ilsken ut.

    SvaraRadera
  2. Mjaa, det är nog hans ögonbryn som är en aning nedsänkta, men ser du på munnen förstår du att han ler, på det viset som han gör, smått ironiskt.

    SvaraRadera