onsdag, september 16

Hjäp!

Vi behöver namnförslag till vårt radioprogram som kommer att bli en stor hit. Nåt med lök och kök eller lat och mat eller deg och kneg. Vet inte. Det kanske inte ens behöver rimma, fast det är det som jag är bäst på. Pär vill gärna att det ska vara en alliteration men jag tycker att det stinker för mycket lundakäckhet. Ge oss nåt. Bästa förslaget får ett paket och sitt namn omnämnt i vår framfart genom matvärlden.

Ord som gärna får ingå i namnet:
Bjäre
Lättlagat
Pär och Mimi
Närproducerat (fast det är ett väldigt långt ord, kanske inte så bra)

6 kommentarer:

  1. Från Närpoducerat till Lättlagat med Pär & Mimmi från Bjäre!

    SvaraRadera
  2. WOW du fick med alla ord. Det var duktigt det! Jag antar att du vill vinna tävlingen? Ganska stor chans att du gör det eftersom att du är den enda medverkande. Paket?

    SvaraRadera
  3. Givet ville jag vinna tävlingen, men det är synd att inga andra är med och kastar in bidrag...
    Vi väntar och ser om det trillar in fler bidrag.
    /Linken
    P.S.Synd att man inte kan höra programmet i Dalarna eller finns det på nätet? Om det är så får ni gärna göra reklam i ett inlägg. D.S.

    SvaraRadera
  4. Ska skicka ett litet chokladpaket till er bara jag får mina nya förpackningar. Bara för att förhoppningsvis göra någon glad!

    SvaraRadera
  5. Linken! Vad snäll du är. Vem blir inte glad av choklad? Vi blir iallafall uppöveröronen glada för paket. Vilken adress vill du ha ett paket skickat till?

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Om du vill kan du få skicka ett paket till:
    Stefan Lindkvist
    Folkarbyn 56
    791 92 Falun

    SvaraRadera